söndag 4 november 2012

Hej kära läsare!

Detta är nu mitt första inlägg på min nya bakblogg. Jag älskar att baka och det är en passion jag har haft länge. Därför har jag nu skapat en blogg där jag kommer att lägga ut bilder och recept på mina bakverk. Jag gillar att experimentera och vara kreativ i köket men jag utgår ofta från ett färdigt recept och lägger min egen touch på det. 

Mitt namn är Josefin Blell och jag går sista året på Natur-Adventure på Bäckängsgymnasiet i Borås. Jag valde dock att inte gå på ett bageri och konditori gymnasium därför att jag mer ser bakning som en hobby och en möjlighet att koppla av. Jag bakar så ofta jag kan men mycket av min tid spenderar jag till att studera men även till att träna och umgås med vänner. Min mamma är väldigt duktig på att baka och laga mat och hon har hjälp och inspirerat mig på många sätt.

Jag har genom åren samlat på mig en hel del erfarenheter som jag vill dela med mig av, därför hoppas jag att ni blir inspirerade av min bakblogg. Håll er uppdaterade för kommande recept och spännande inlägg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar